Kasagaran nga Pag-analisa sa Kasaypanan Ug Solusyon Sa Electric Balance Car.

Adunay problema sa pagsugod sa electric balance nga sakyanan ug dili kini makaandar sa normal: Niini nga kaso, susiha una ang nagkidlap nga mga suga tali sa duha ka pedal sa balanse nga sakyanan.Adunay usa ka fault light nga mokidlap sa electric balance nga awto.Sumala sa posisyon ug gidaghanon sa mga nagkidlap nga mga suga, mahimong mahukman kung kini ba ang problema sa baterya sa balanse nga awto, ang problema sa motor, ang panguna nga problema sa control board, o ang luag nga linya sa komunikasyon tali sa mga nag-unang control board.
Kung ang nagkidlap nga suga sa balanse nga awto naa sa kilid sa baterya, ang beeping alarm motingog ug ang balanse nga awto dili magamit.Sa kini nga kaso, ang balanse nga awto wala pa hingpit nga na-charge, o ang drayber nagbiyahe kung ang baterya dili igo.Sa kini nga kaso, i-charge lang kini sa hingpit.Nasulbad na ang problema;ubos sa normal nga mga kahimtang, ang charger nagpakita sa usa ka pula nga kahayag sa diha nga ang balanse nga sakyanan nag-charge, ug mahimong berde sa diha nga kini bug-os nga gi-charge.Kung ang berde nga suga gipakita kung ang balanse nga awto nag-charge nga wala’y kuryente, kinahanglan nimo nga susihon kung normal ba ang lungag sa pag-charge ug ang charger.Kung normal ang butang, kini nagpamatuod nga adunay problema sa baterya sa balanse nga awto, ug kinahanglan nga ilisan ang baterya;
Adunay laing problema nga ang nagkidlap nga suga naa sa kilid sa main board.Sumala sa gidaghanon sa mga nagkidlap nga mga suga, gihukman nga adunay problema sa main control board o sa motor;kon igo ang gahum, ang balanse nga sakyanan mahimong i-on ug ibutang sa usa ka bangkito, ug ang mga ligid sa duha ka kilid mabakante.Sa kahanginan, susiha kung normal ba ang motor sa balanse nga awto.Kung adunay dili normal nga kasaba o giugbok, kinahanglan nimo nga ilisan ang mga aksesorya nga may kalabotan sa motor;kung wala'y nakita nga abnormalidad ang motor, hukmi ang problema sa main control board sumala sa gidaghanon sa mga nagkidlap nga suga ug ilisan ang mga aksesorya.
Alang sa inadlaw nga hustong paggamit sa balanse nga sakyanan:
1. Sa kinabuhi, sa diha nga ang paggamit sa usa ka balanse nga sakyanan sa pagbiyahe, kini mao ang gikinahanglan nga sa pagtan-aw kon ang gahum sa balanse nga sakyanan mao ang igo.Kung ang gahum dili igo, kini mahimong mosangpot sa problema sa paghunong sa tunga-tunga;anaa usab ang overload nga paglihok sa motor sa kaso sa dili igo nga gahum, nga mosangpot sa motor.Kung kini nadaot ug dili magamit sa normal,
2. Kung nag-charge, kinahanglan nimo nga tan-awon kung normal ba ang boltahe sa balanse nga awto sa panahon sa pag-charge.Ang gikinahanglan nga boltahe mao ang 220V o 110V AC.Hinumdumi nga gamiton ang boltahe sa engineering aron ma-charge, kung dili kini hinungdan nga masunog ang motor.Posibilidad sa pagkawala sa pag-ayo
3. Kung gamiton sa adlaw-adlaw nga kinabuhi, kanunay nga kinahanglan nga kanunay nga mamentinar ug i-charge ang balanse nga awto (ang balanse nga awto kinahanglan nga bayran kausa matag 30 ka adlaw) aron masiguro ang kaluwasan sa pagbiyahe ug adlaw-adlaw nga paggamit sa mga salakyanan, ingon man aron masiguro ang kaluwasan sa imong kaugalingon.

BALITA2_1

BALITA2_2


Oras sa pag-post: Sep-17-2022